ဒီမိုေ၀ယံ သုိ႔ ေပးပို႔ေသာ တိုင္ၾကားစာမ်ား သတင္းမ်ား ကို microsoft word ဖိုင္မ်ားျဖင့္ ေပးပို႔ေပးပါရန္ ေလးစားစြာေတာင္းပန္အပ္ပါသည္။ ေပးပုိ႔လာေသာ စာမ်ားကို အခ်ိန္မွီေဖာ္ျပေပးႏိုင္ရန္ၾကိဳးစားပါမည္။

ဝီတိုရီယေဆးရုံမွာ ဧည့္ၾကိဳ ျဖစ္ရတဲ့ ဒုကၡ(တိုင္ၾကားစာ)

ဒီမိုေဝယံခင္ဗ်ား၊

 ရန္ကုန္ျမိဳ႕ ဝိတိုရီယေဆးရံု ဧည့္ႀကိဳဌာန ၌တာဝန္ထမ္းေဆာင္ေနေသာဝန္ထမ္းမ်ား၏ေန႔စဥ္ ႀကံဳေတြ႕ေနရေသာ ဒုကၡကို စာနာေသာအားျဖင့္ ေဖၚျပေပးပါရန္ေလးစားစြာ တင္ျပအပ္ပါသည္၊

 ဝိတိုရိယေဆးရံုႀကီးသည္ ခန္႔ညွားထယ္ဝါလွေသာ္လည္း၊ ဧည့္ႀကိဳဌာနရွိ ဝန္ထမ္းမ်ားမွာ “စာေမးတာမေျဖႏိုင္လို႕” “ အလုပ္လုပ္ရာတြင္အမွားအယြင္းရွိလို႕ “ စသည္ျဖင့္ အေႀကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ျပျပီး ဒါဏ္ေႀကးဟုဆိုခါ အလုပ္ႀကီးႀကပ္သူမ်ားက ေကာက္ခံေနပါသည္။

 ဝန္ထမ္းမ်ားမွာ မိသားစုစားဝတ္ေနေရး မေျပလည္ယံုမက၊ ရရွိေသာ လစာေလးကိုမေလာက္မင ျခစ္ခ်ဳပ္သံုးစြဲေနရမွန္း သိလွ်က္ႏွင့္ “တစ္လစာ ကုန္ခ်င္ကုန္သြားပါေစ..ေကာက္မွာဘဲ” ဟုေျပာဆို ေကာက္ခံေနပါသည္။

ဝန္ထမ္းမ်ားအေနျဖင့္ မေက်နပ္ေသာ္လည္း အထက္ကို မတင္ျပရဲသျဖင့္ ေခါင္းငံု႕ခံေနရပါသည္၊ ေကာက္ခံထားေသာ ပိုက္ဆံမ်ားကိုလည္း မည္သည့္ေနရာတြင္ သံုးစြဲသည္ကိုမသိရဘဲ မည္သူ႕အတြက္မွန္းမသိဘဲ ေပးေနရပါတယ္၊ အျပစ္ရွိက ေဆးရံုစည္းကမ္းအတိုင္း တရားနည္းလမ္းက် စံုစမ္းစစ္ေဆးျပီး “ဒါဏ္ေငြမေကာက္ဘဲ” လိုအပ္သလိုအျပစ္ေပးသင့္ပါသည္၊ အထက္မွေဆးရံုအုပ္ခ်ဳပ္ေသာ လူႀကီးမ်ား သိရွိေစရန္ ဒီမိုေဝယံမွ တဆင့္ တင္ျပလိုက္ရပါသည္..။

 ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္ မိဘတစ္ဦး