ဒီမိုေ၀ယံ သုိ႔ ေပးပို႔ေသာ တိုင္ၾကားစာမ်ား သတင္းမ်ား ကို microsoft word ဖိုင္မ်ားျဖင့္ ေပးပို႔ေပးပါရန္ ေလးစားစြာေတာင္းပန္အပ္ပါသည္။ ေပးပုိ႔လာေသာ စာမ်ားကို အခ်ိန္မွီေဖာ္ျပေပးႏိုင္ရန္ၾကိဳးစားပါမည္။

ေရႊစက္ေတာ္သြား ေတာလား (၂) (အမိျမန္မာျပည္ အမွတ္တရ ဓာတ္ပံု)

အထက္စက္ေတာ္ရာ..
စႏၵကူး ေက်ာင္းေတာ္ရာ ဘုရား
ဘုရားရွင္ရဲ႕ ေျခေတာ္ရာရွိရာ ေအာက္စက္ေတာ္ရာဖြင့္ပြဲပါ.. ေရွ႕ဆံုးမွာ ေနခြင့္ရသူေတြ ဘယ္သူေတြ ဆိုတာ ခန္႔မွန္းႏိုင္ပါတယ္..။ 
မိုးတြင္းတစ္ရာသီလံုး ေတာင္က်ေခ်ာင္းေရေတြေၾကာင့္ ေအာက္စက္ေတာ္ရာ အတြင္းမွ ရြ႔ံႏြ႔ံမ်ားကို ျပန္လည္ေဆးေၾကာ သန္႔စင္ၾကပါတယ္..။ ထိုသို႔ ဘုရားရွင္ရဲ႕ ေျခေတာ္ရာအား ေဆးေၾကာ သန္႔စင္ရာမွ ထြက္လာတဲ့ ရြ႔ံႏြ႔ံမ်ားကို အႏၱရာယ္ကင္းေစရန္ အတြက္ အေဆာင္အျဖစ္ ေတာင္းယူေနၾကတာပါ။
ေတာင္ေပၚက လွမ္းျမင္ရတဲ့ မန္းေခ်ာင္းနဲ႔ ဘန္ဂလိုေတြရဲ႕ ရွဳခင္းအလွျမင္ကြင္း 
၈ေပပတ္လည္ ဝါးတဲ ဘန္ဂလို အခန္းေတြက တစ္ရက္တည္းခ ယေန႔အခ်ိန္မွာ ဘန္ဂလိုေပၚမူတည္ျပီး တစ္ရက္ တစ္ေသာင္းကေန ႏွစ္ေသာင္းထိရွိပါတယ္..
ပတ္ဝန္းက်င္ ေတာင္ေပၚက ေဒသခံျပည္သူေတြရဲ႕ ဘဝ
ေရႊစက္ေတာ္ကို ရန္ကုန္ကေန မေကြးဘက္က သြားလို႔ရသလို အရင္ကေတာ့ ဧရာဝတီျမစ္ အေနာက္ဘက္ျခမ္း ပုသိမ္ မံုရြာလမ္းကေနလည္း သြားလို႔႔႔ရပါတယ္.။ အဟမ္း ဆက္ေျပာရရင္ေတာ့ ႏိုင္ငံေတာ္ရဲ႕ ေစတနာေၾကာင့္ လမ္းေတြေပါက္ တံတားေတြ ေဆာက္ေပါ့..။ နအဖေခတ္ ျမန္မာျပည္မွာ တံတား၁စင္းစာ ေဆာက္ရင္.. ၂စင္းစာ ကုန္ပါတယ္...။ ပိုမိုခိုင္ခံ့ေအာင္လို႔ လူၾကီးေတြရဲ႕ ေစတနာပါ..။ တစ္စင္းစာက တံတားျဖစ္သြားျပီး ေနာက္တစ္စင္းစာက ကားတို႔ အိမ္တို႔ တိုက္တို႔ ျဖစ္သြားပါတယ္..။ နတ္ေရကန္ထဲ ခ်လိုက္သလိုေပါ့..။ စကားမစပ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရန္ကုန္က သုဝဏၰနဲ႔ သာေကတကူးတဲ့ တံတားကို မဆလေခတ္က ဂ်ပန္ေတြ ေဆာက္ေပးတာ (၃)ႏွစ္ၾကာပါတယ္..။ ဂ်ပန္ေတြ လက္ဖ်ားခါေပါ့.. ဘာေၾကာင့္ဆိုေတာ့ ဂ်ပန္မွာ အဲ့ဒီ့တံတား အရွည္ေလာက္ကို ေဆာက္ရင္ (၃)လနဲ႔ ျပီးပါတယ္တဲ့.. ျမန္မာျပည္မွာ ၃ႏွစ္ၾကာသလို ကုန္က်စားရိတ္ကလည္း ပိုမ်ားတယ္ဆိုပဲ..။ နအဖေခတ္မွာ ေဆာက္ၾကည္႔ပါဦးလို႔ ၃ရက္နဲ႔ ျပီးပါတယ္လို႔ ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္..။ ေစ်းညွိတာကိုပါ..
 ေက်နပ္မႈမရွိက တိုင္ၾကားပါဆိုလို႔ မေက်နပ္လို႔ ေရးလိုက္ပါတယ္..

ဒီပို႔စ္ကိုတင္ေနတုန္း ေပးပို႔လာတဲ့ အီးေမးလ္တစ္ခုထဲ မွာေတာ့ ကိုဒီမိုေရ သြားရတဲ့ ခရီးလမ္းမွာေတာ့ မင္းတုန္း တံတား၊ မန္းေခ်ာင္းတံတား၊ ေဒါင္းေသေခ်ာင္း တံတားေတြက ေၾကာက္ဖို႕ေကာင္းပါတယ္။ တံတားေၾကးသာ စြတ္ေကာက္တာ တံတားေတြက်ေတာ့ မျပဳျပင္ဘူး။ ရန္ကုန္ ကေန ေရႊစက္ေတာ္အထိ ဘုရားဖူးကားၾကီးေတြ လမ္းမွာ တံတားေၾကး ၊ ၿမိဳ႕၀င္ေၾကး၊ ဘီးခြန္ အသြား ၈ေသာင္း အျပန္ ၈ ေသာင္းကုန္က်ပါတယ္။ တံတားတစ္စင္းကုိ ျဖတ္သန္းခ ၅၀၀၀ က်ပ္ေပးရပါတယ္။ ျမန္မာျပည္က လူေတြ ဒီလုိျမင့္မားတဲ့ အခြန္အတုပ္ေတြကုိ အလူးအလဲခံေနရတာပါ..။ ကားေသး ရင္ေတာ့  ၂၀၀၀က်ပ္ ေပးရပါတယ္။ ျမိဳ႔၀င္ေၾကးကေတာ့  ၅၀၀ ကေန ၁၀၀၀ ရွိပါတယ္။ ေရႊစက္ေတာ္ သြားတဲ့လမ္းက ဖုန္လမ္း ဘယ္ဟုတ္ေတာ့မလဲ ႏိုင္ငံေတာ္ အစုိးရ ရဲ႕ေစတနာ ေမတၱာ ေတြေၾကာင့္ အင္မတန္မွနက္ရိႈင္းလွတဲ့ ခ်ိဳင့္ေတြေပါေသာ ကားလမ္းမႀကီးမ်ား အေျမာက္အမ်ား ေပၚေပါက္ခဲ့ပါသည္။ ႏိုင္ငံျခားက ျမန္မာျပည္သူေတြ ျပည္တြင္းက ျပည္သူေတြ အခြန္အတုတ္ေတြ ပိေနတဲ့ ဘဝကို သိေအာင္ ထည္႔ေရးပါ ခင္ဗ်ား တဲ့....

ေအာက္မွာေတာ့ ေရႊစက္ေတာ္၊ ေက်ာင္းေတာ္ရာပံုေတြကို အမိေျမကို အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ခြဲခြါ ေရာက္ရွိေနၾကရတဲ့ ျမန္မာျပည္သားေတြအတြက္ အမွတ္တရ အမိျမန္မာျပည္ အလြမ္းေျပ တင္ဆက္လိုက္ရပါတယ္..။

ဓာတ္ပံု .. ဒီမိုေဝယံ